Foutjes & problemen
Op deze pagina vind je de vaakst voorkomende vragen en oplossingen.
Staat jouw probleem er niet tussen?
Ga dan naar de community, maak een post aan met je vraag, en hang er de categorie 'App-support' aan.
Vermeld dan meteen welk toestel je gebruikt, op welk systeem dat draait, of je de laatste update van de app hebt geïnstalleerd en wat precies het probleem is. Liefst met een screenshot.
Dan geven we je zo snel mogelijk antwoord 🙂
Heb je een vraag over de werking van de app?
De meeste vind je hier: Veelgestelde vragen over onze app
In november 2021 stapten we over naar een beter en stabieler systeem. Helaas was het onmogelijk om je moestuin uit de oude app over te zetten naar de nieuwe. Vandaar dat we dat ook pas in het najaar deden en niet in het hoogseizoen.
Jij zult dus opnieuw je moestuinbakken moeten toevoegen aan de app en daar eventueel ook de planten die er nog instonden inzetten.
Dat kan vrij snel. Bij de veelgestelde vragen lees je bij de vraag je 'Hoe zet ik een zaailing of (bijna) volgroeide plant in de app?' hoe je dat doet.
Excuses voor het eventuele ongemak.
(Overigens kunnen andere MM-ers je ook niet taggen als er zo'n teken in je naam staat, dus gebruik ze liever niet.)
Je kunt het volgende doen:
- Check of je de laatste update hebt
- Log na het installeren even uit
- Sluit de app
- Open de app en log opnieuw in
- Check of je besturingsysteem voldoet aan de minimale systeem-eisen van onze app.
Vermeld dan meteen welk toestel je gebruikt, op welk systeem dat draait, of je de laatste update van de app hebt geïnstalleerd en wat precies het probleem is. Liefst met een screenshot.
Dan geven we je zo snel mogelijk antwoord 🙂.
Let op!
Een crashmelding vanuit de app heeft geen zin want die gaat naar de Google Playstore, niet naar ons.
Hetzelfde geldt voor iPhone en iPad: update je systeem naar de laatste versie, dan lukt het wel.
We zien ook vaak dat mensen proberen met een ander email-adres in te loggen dan waarmee ze het account hebben aangemaakt. Probeer dus ook of je een ander e-mailadres hebt gebruikt.
Overigens is het al een poosje niet meer mogelijk om je Google of social media account te gebruiken. Daar kozen we bewust voor om privacy-redenen.Gebruikte je dat voorheen wel, dan zul je dus je account moeten veranderen naar een eigen e-mailadres.
De oplossing is om te checken met een ander e-mailadres, of maak een nieuw account aan met je huidige e-mail.
Check het ook even op de website. Kun je daar wel inloggen dat ligt het aan je mobiele toestel.
Alvast super bedankt voor je hulp 🙂
Naar de community 'App-support'
Alvast super bedankt voor je hulp 🙂
Naar de community 'App-support'
Verder lezen:
De MM-app
Moestuintips in je mailbox
Geef je op en ontvang actuele info waar je echt iets aan hebt. Zoals de 3 fouten die bijna alle beginners maken - en hoe jij ze voorkomt.
Jouw gegevens? Die zijn bij ons super veilig. Zie onze Privacy verklaring